تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آمایش سرزمین چهارمحال و بختیاری در کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش کشور به تصویب رسید.
کد خبر: ۷۲۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 10 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- طهمورث الیاسی بختیاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: مطالعات تدوین طرح آمایش سرزمین چهارمحال و بختیاری توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از مهرماه سال 95 به مشاورت مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران و با نظارت یک تیم دانشگاهی آغاز شد.
وی افزود: طی مدت 21 ماه در یک فرایند کاملا تعاملی با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های بخش خصوصی، دانشگاهیان و کارشناسان و صاحبنظران استان به انجام رسید و در تیرماه سال جاری توسط کارگروه تخصصی آمایش سرزمین بررسی و به تصویب رسید و در دی ماه سال جاری نیز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان طرح و تصویب شد.
الیاسی گفت: این طرح در تاریخ 14 اسفندماه 97 در کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش سرزمین در سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه و مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تصریح کرد: سند آمایش استان که در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است و از این پس به عنوان یک سند بالادستی در تمام برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای استان مبنای مراجعه، بهره‌برداری و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار