و امثال بنده از یک دوره تا چندین دوره یا کاندیدا بوده‌ایم و رای نیاورده ایم و یا رای آورده ایم .چندین دوره هم در مجلس بوده ایم و انرژی و توان کاری خود را صرف کرده ایم و الان در سراشیبی عمر مفید خود قرار گرفته ایم و دیگر آن شور و هیجان خدمتگزاری از مثال بنده رو به افول گذاشته است.
کد خبر: ۷۲۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶ 25 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای خطاب به جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم استفاده از ظرفیت جوانان خواستار کنار گذاشتن نام های مطرح گذشته شده است .
 
بیانیه انتخاباتی بزرگواری خطاب به جوانان / فریب اسم های مطرح ۴۰ ساله را نخورید / من و امثال من رو به افول عمر مفید خود هستیم / جوانان سرنوشت استان را تعیین می کنند نه مراسمات فاتحه خوانی
 
در متن بیانیه بزرگواری آمده است :«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» با توجه به آیه شریفه ۱۱ از سوره مبارکه رعد که سرنوشت هر قوم و ملتی را به دست خود آن قوم و ملت سپرده است مطالبی را هر چند کوتاه به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه به جوانان این خطه دلاور خیز و ولایت‌مدار یادآوری می‌کنم.
عزیزان من ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است که این چند سال به عنوان گام اول انقلاب نام گرفته است جا دارد که مردم عزیز استان ما مخصوصاً جوانان ما به خود بیایند و بیش از این نام بنده و امثال بنده را با خود یدک نکشند ، بنده و امثال بنده از یک دوره تا چندین دوره یا کاندیدا بوده‌ایم و رای نیاورده ایم و یا رای آورده ایم .چندین دوره هم در مجلس بوده ایم و انرژی و توان کاری خود را صرف کرده ایم و الان در سراشیبی عمر مفید خود قرار گرفته ایم و دیگر آن شور و هیجان خدمتگزاری از مثال بنده رو به افول گذاشته است.
با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری عزیز نگارش شده است ، جوانان عزیز و انقلابی استان را دعوت می کنم که طرحی نو دراندازید و به ندای رهبری عزیز پاسخ مناسب دهید و نیروهای متخصص و متعهد و جوان را برای انتخابات آینده مجلس به صحنه بیاورید و عرصه مبارزه سیاسی را از برادران میانسال و سالخورده که همچنان عشیره ای و قبیله‌ای فکر می‌کنند بگیرید، اگر در رشته مهندسی و عمران که بیشترین نیاز استان ماست یا در رشته پزشکی و یا در رشته حقوقی و جزایی و یا رشته اقتصاد جوانان مومن و نخبه وجود دارد مطرح کنید و با قدرت جوانی و انرژی مثبتی که دارید مردم را آگاه کنید تا دیگردنبال اسم های مطرح ۴۰ ساله نروند تا انشاالله با فرستادن نیروهای متخصص و متعهد و قانون دان و چهره‌های در واقع ملی به مجلس شورای اسلامی آینده ای روشن را برای استان رقم بزنید و چنانچه مردم ما مخصوصاً جوانان فریب تبلیغات گمراه کننده اسامی مطرح گذشته را بخورند و باز به همان نام های گذشته رای وارد صندوق های رای کنند چیزی جز پس رفت عایدمان نخواهد شد.
به هر صورت با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب این جوانان عزیز هستند که باید سرنوشت مردم استان ما را عوض کنند نه مراسمات فاتحه خوانی و مسائل قوم گرایی و باندبازی های شبه سیاسی و تشکیلات ریاکار مذهبی نما!
آنچه شرط بلاغ است گفته‌ام     خواه از سخنم پند گیر خواه ملال 
والامرالیکم و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب
والسلام علیکم و رحمة الله
سید علی محمد بزرگواری
تاریخ یکشنبه ۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ برابر ۱۷ رجب سال ۱۴۴۰ هجری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
آروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
درود باید فرستاد به روح بزرگت سید شجاع و نترس
معلم چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
عمرسیاسی جناب عالی بعد از اون چماق دیگه تموم شد.اگر ردصلاحیت ها و یک پارچگی ادارات دولتی نبود امکان رای آوری نداشتی.
سید غفور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
اون زمانی که با مانور رفتن روی اسم نماینده ۴۰ساله رای جمع میکردی یادت رفته حالا اونا بد شدند و کارایی ندارند ( حاج اقا نمک خوردن و نمک دون شکستن در مردم ما لرها نبوده اگر اینجوری خیلی از همون هایی که شماها را تایید می کنند هم از کار افتاده هستند
علی
|
United Kingdom
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
بگذریم که جنابتان هشت سال، هشت سال!!!!!!!! کرسی کهگیلویه بیچاره را درمجلس چگونه دردست گرفتید!!!!ولیکن این اظهارنظرتان واقعا جای لایک داره، مرحبا،
معلم چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
واقعا حرف ایشان نشان از درایت ودرور اندیشی دارد وبجای پند گرفتن از سخنان ایشان عقدهای عمل نکنید وتخریب نکنید بلکه عمل کنید چون حقیقت رو گفته است خناسان همیشه از حقیقت وواقعیت گریزان ونگران وتخریبگرانه وارد میشوند
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
اون سالهایی که بودجه فروان بود و وسایل توسعه کارخانجات و....... ارزان بود و نماینده ها ی سایر استانها بودجه های هنگفت ملیاردی برای حوزه های خود می گرفتند ،متاسفانه کهگیلویه فریاد رسی نداشت و الان که بودجه ها ته کشیدن و کف گیر به ته دیگ رسیده............!!؟؟؟
مبین حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
آنچه انسان را به پایین ترین سطح می رساند حسود بودن و حسادت است گفته های اقای بزرگواری از روی حسادت است و خلاف بیانات صریح رهبر معظم انقلاب است که فرموده اند من مخالف با پیرزدایی هستم
بهمئی سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
یادمان نرفته که پای هیچ قرارداد با بیگانه را هیچ فرد روحانی امضا نکرده اما امضای هر مهندس و پزشک و روشنفکری را با بیگانگان می بینیم بنابراین آقای بزرگواری عزیز با این بیانیه یک اشتباه استراتژیکی نموده اید پشت پا زده اید به همه اعتقادات گذشته ات. درست است که ملت ما الان در جنگ اقتصادی است و مشکلات سختی را تحمل می کند اما هرگز تسلیم دشمن نمی شود و از اصول خود که تداوم اتقلاب وحمایت از روحانیت اصیل است دست برنمی دارد چون مردم ما اصیلند اصالت دارند وهویت خود را فراموش نمی کنند هرگز.
هویت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
گذشته چراغ راه آینده است ملتی که گذشته خود را فراموش کند خواه ناخواه به دام بیگانه می افتد!! بنابراین ما نمی توانیم از نسل گذشته خود عبور کنیم چون خواست دشمن و بیگانه است.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
در لنده و سوق تک تک رای ها مال حاج موحد هست، در بقیه شهرها هم موحد رای فراوانی دارد،قطعا دور بعدی موفقیت با موحد است
چرام همیشه سبز
|
Curacao
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
درود بر شما .سید با صداقت .بی شک شما در دل همه ما جا دارید.باشد که دیگران از این همه صداقت و شجاعت شما الگو بگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
انتخابات دور یازدهم مجلس در خیلی از شهرستان های ایران فینال بین نیروهای به ثمر رساننده انقلاب 57 و نسلهای بعد از انقلاب 57است که ملت ایران جهت تشکر از نیروهای انقلاب کرده (از جمله محمد موحد) آنها را به مجلس می فرستند بنابراین آقای موحد حتما به مجلس یازدهم راه پیدا می کند و با رفتن موحد به مجلس عظمت کهگیلویه بزرگ باز یافته می شود و موحد بار دیگر یا مرکز استان را به کهگیلویه می برد و یا یاسوج را تحویل نیروهای کهگیلویه می دهد تا با مشارکت با ایل بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد را گلستان کنند و عظمت را به استان برگردانند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار