تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس پلیس فتا چهارمحال وبختیاری از شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری میلیاردی از فروشندگان خودروهای لوکس و گران قیمت در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 09 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ مرتضی عسگری افزود: کلاهبرداران با شناسایی انتشار دهندگان آگهی فروش خودروهای لوکس در سایت دیوار و فریب کاربران و جعل مدارک هویتی و چک های تضمینی اقدام به خرید خودروی فروشندگان بصورت توافقی و بدون حضور در بنگاه های رسمی می کردند.
وی گفت: اعضای این باند که در چند استان دیگر نیز اقدام به فریب فروشندگان خودرو می کردند با برقراری تماس تلفنی با انتشار دهندگان آگهی در فضای مجازی و قرار ملاقات حضوری و با قیمت دلخواه فروشندگان اقدام به کلاهبرداری میلیاردی می کردند.
سرهنگ عسگری گفت: با وصول مرجوعه قضائی با عنوان کلاهبرداری از این طریق در بررسی های فنی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد کلاهبرداران در یکی از استان های همجوار ساکن هستند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان به همراه ابزار و لوازم جعل اسناد هویتی دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه 2 نفر از اعضای این باند دستگیر و روانه زندان شدند، افزود: کار عملیاتی برای دستگیری دیگر اعضای این باند در دست انجام است.
سرهنگ عسگری افزود: این افراد به 40 فقره کلاهبرداری خودروهای لوکس در این استان و استان های همجوار اعتراف کردند.
بگفته وی، ارزش کلاهبرداری این افراد در چهارمحال و بختیاری بیش از 30 میلیارد ریال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار