تابناک چهارمحال وبختیاری- در آستانه فرارسیدن طلیعه نورانی زادروز پرمهر حضرت قائم (عج) جشن های نیمه شعبان از صبح روز شنبه در چهارمحال وبختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 20 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- از صبح روز شنبه برخی از ادارات از جمله اداره پست چهارمحال و بختیاری با توزیع آش به استقبال این جشن ها رفته اند و برخی ادارات نیز اقدام به توزیع شیرینی و شربت می کنند.
اکنون در آستانه سالروز میلاد امام زمان مهدی موعود(عج) جشنها و آیین های ویژه نیمه شعبان در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری از سوی مردم آغاز شده است.
مردم این استان با حضور در تکایا، مساجد و حسینیه ها و چراغانی کردن و آذین بندی بازار و خانه ها در آیین های جشن میلاد امام زمان (عج) حضور چشمگیر دارند.
در جشن های مردمی مداحان اهل بیت (ع) در گرامیداشت نیمه شعبان مداحی و شادمانه سر ایی کردند.
در آستانه زاد روز میلاد با برکت حضرت مهدی (عج) بازار گل فروشان در شهرکرد بسیار گرم و با استقبال گسترده مردم روبرو شده است و شماری از جوانان چهارمحال و بختیاری دراین روز پیوند زناشویی خود را جشن گرفتند.
همچنین در آستانه شب میلاد حضرت مهدی (عج) در شهرکرد جشن های شادی بزرگ شادی به راه افتاد و بیش از هزاران ایستگاه صلواتی مردمی دراین استان از سوی منتظران امام عصر(عج) در پذیرایی از مردم برپا شده است.
چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با جمعیتی افزون بر 947هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار