تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مجوزات ساخت و ساز در محور گوهرباران چالشتر باید براساس طرح تفصیلی صادر شود و اگر اینگونه عمل نشود تخلف محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 30 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در جلسه کمیسیون ماده 5 با تأکید بر اینکه در تغییر کاربری ملک باید به مباحث ترافیکی توجه ویژه‌ای صورت بگیرد، گفت: ممکن است تغییر کابری در منطقه‌ای برای سایر مالکان نیز ایجاد توقع کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیاده‌رو و پیاده‌راه متفاوت است، افزود: این مسئله باید در مواقعی که برای منازل مسکونی در حال ساخت نیاز به ایجاد دسترسی به خیابان اصلی دارد، مدنظر قرار بگیرد.
وی ادامه داد: تراکم ساختمان باید بر اساس ضوابط صورت بگیرد تا از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.
عباسی با اشاره به لزوم رعایت حریم لوله نفت در خیابان گوهرباران چالشتر، خاطرنشان کرد: به‌علت حساسیت موجود باید نظر مشاور طرح تفصیلی شرح در رعایت حریم معبر رعایت شود تا در آینده از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مجوزات ساخت و ساز در محور گوهرباران چالشتر باید براساس طرح تفصیلی صادر شود و اگر اینگونه عمل نشود تخلف محسوب می‌شود؛ نباید ضوابط را تا قبل از تجدید نظر و بررسی مجدد طرح تفصیلی توسط مشاور تغییر دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار