تابناک چهارمحال وبختیاری- اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری با ارسال پیامی به فرهنگیان، فرا رسیدن هفته معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۴۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 02 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهید مطهری مردی راسخ و استوار در عرصه ی علم و ادب بود، اندیشه اش انقلابی، تفکرش مردمی و کلامش بر پایه آگاهی بود.شهید مطهری را می توان آن معلمی نامید که همواره خود را از درس رها نکرد و علم و تهذیب را سرلوحه رفتار اجتماعی خود قرار داد.
شهادت دکتر مرتضی مطهری که به روز معلم نامگذاری شده است فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و حفظ ارزش مقام معلم است.براستی معلمی شغل انبیاست و در راستای دانش و آگاهی و فرهنگ انسان را بخوبی پرورش می دهد و کرامتی بس بزرگ به مقام بشریت می‌بخشد.
جامعه معلمان همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی همراه و همپای مردم بوده اند و تلاش کرده اند با آموزش های انسان ساز، مسیر توسعه و رشد کشور را هموار سازند.
آموزگاران استان چهارمحال و بختیاری توانسته اند در طول سالیان گذشته اقدامات بزرگی را پایه گذاری کنند و انسان هایی پرسش گر و ارتقاء طلب را تربیت نمایند.
اینجانب روز معلم را به تمامی تلاش گران عرصه تعلیم، آموزش و پرورش استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه تعالیم معلمان، شاهد جامعه ای فرهیخته و دانش محور باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار