تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: بالغ‌بر 7 میلیارد تومان اقلام غیرنقدی توسط مردم چهارمحال و بختیاری به شهرستان شوشتر ارسال شد.
کد خبر: ۷۴۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 02 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی‌محمد اکبری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم این استان کمک‌های بسیار خوبی به استان‌های سیل‌زده کشور کردند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: سپاه چهارمحال و بختیاری در بحث کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، معین استان خوزستان بود و نیروهای این سپاه در شهرستان شوشتر مستقر بودند.
وی ادامه داد: منطقه شعیبیه با 52 روستا و 12 هزار نفر جمعیت در محاصره کامل آب بودند، از همین رو در درجه اول مردم در مناطق امن اسکان داده شدند و در ادامه اقدامات دیگر مثل بهداشت، تامین امنیت، تهیه مواد غذایی و ... برای آن‌ها انجام شد.
اکبری با اشاره به اینکه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از تاریخ پنجم فروردین‌ماه امسال تا دهم اردیبهشت‌ماه در شوشتر حضور داشت، عنوان کرد: بالغ‌بر 7 میلیارد تومان اقلام غیرنقدی توسط مردم چهارمحال و بختیاری به شهرستان شوشتر ارسال شد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تاکید کرد: نیروهای سپاه چهارمحال و بختیاری به نمایندگی از مردم استان در منطقه شعیبیه عملکرد خوبی داشتند تا نام مردم این استان در منطقه عرب زبان شعبیه ماندگار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار