تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول آستان قدس در چهارمحال و بختیاری از اعزام پنج گروه جهادی دو دستگاه صنعتی در جهت کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده در کشور خبرداد.
کد خبر: ۷۴۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 04 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- بهروز مردانی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های دفتر آستان قدس چهارمحال و بختیاری در استان‌های سیل‌زده کشور، گفت: در ابتدای حادثه سیل که در استان گلستان رخ داد سه گروه جهادی به همراه یک دستگاه لجن‌کش برای کمک‌رسانی به استان گلستان اعزام شد.
مسؤول دفتر آستان قدس در چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: بعد از گلستان و در دومین موج بارشی که استان‌های خوزستان و لرستان درگیر شدند، دو گروه جهادی به همراه پمپ واترجت صنعتی جهت کمک به شستشوی منازل و بخش‌های تجاری اعزام شد.
وی با اشاره به استقرار موکب قمربنی‌هاشم(ع) در استان خوزستان و شهرستان شوشتر، افزود: تعدادی از خادمین جهت انجام خدمات تخصصی مانند آشپزی و بسته‌بندی موادغذایی اعزام شدند.
مردانی‌نژاد با بیان جمع‌آوری و اعزام سه کامیون کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان خوزستان، اضافه کرد: یکی از این سه دستگاه کامیون شامل لوازم بهداشتی و دو کامیون دیگر موادغذایی خشک و آب‌معدنی بود.
مسؤول آستان قدس در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بخشی از کمک‌های مردمی بصورت نقدی بود که این کمک‌ها به حساب موکب قمربنی‌هاشم(ع) جهت طبخ و توزیع غذای گرم برای مردم مناطق سیل‌زده واریز شد.
وی در انتها اشاره کرد: هنوز جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد که به زودی محموله‌های جدید به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال می‌شوند.‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار