در آستانه ماه مبارک رمضان
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعزام یک هزار مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 05 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی اظهار داشت: از این تعداد 410 نفر در قالب طرح هجرت از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان و 590 مبلغ و مبلغه بومی به مناطق محروم استان اعزام شدند.
وی افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت (ع) است و از این رو باید در تبلیغ آموزه های دین از همه ظرفیت ها بهره گرفت.
وی با بیان وجود 237 روستای بالای یکصد خانوار در استان تصریح کرد: برای اعزام روحانی به تمامی این روستاها تلاش می شود تا مردم در ماه مبارک رمضان با معارف و آموزه های دینی بیش از پیش آشنا شوند.
حجت الاسلام مرتضوی از اعزام روحانی در شب های جمعه به مناطق روستایی شهرستان های اردل، کوهرنگ و لردگان خبر داد و گفت: این طرح در نقاط روستایی فاقد روحانی در طول سال اجرا می‌شود.
وی از اعزام روحانی به مناطق عشایرنشین استان در ماه ضیافت الهی خبر داد و اظهار داشت: این روحانیان در شهرستان های اردل و کوهرنگ به مدت 30 روز به تبلیغ معارف دینی در میان عشایر می پردازند.
ترویج و نهادینه‌ سازی فرهنگ و احکام دین مبین اسلام در جامعه، اقامه نماز جماعت و تعامل روحانیان و مردم از مهمترین اهداف اعزام مبلغان مذهبی است.
چهارمحال و بختیاری بیش از 830 روستا و آبادی با بیش از 430 هزار نفر جمعیت روستایی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار