تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: پوستر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اطلاع‌رسانی این جشنواره و استفاده در کتابخانه‎‌ها، اماکن عمومی و فضاهای شهری منتشر شد.
کد خبر: ۷۴۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 06 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد خلیل‌مقدم با اعلام این خبر، اظهار کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی(ع) با بخش ویژه سیره حضرت ابن‌الرضا امام جواد(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.
خلیل‌مقدم تصریح کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» و به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در دوره ششم جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری بیش از 5 هزار و 41 نفر، در دوره هفتم 23 هزار و 800 نفر و در هشتمین دوره که سال گذشته برگزار شد 26 هزار  و 480 نفر مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: امسال نیز شاهد رشد قابل ملاحظه افراد برای شرکت در این جشنواره خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار