تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه فرخشهر با اشاره به اینکه این شهر قابلیت‌های زیادی دارد و حتی در برخی ظرفیت‌ها ممتاز استانی است، گفت: از مسؤولان انتظار می‌رود همت بیشتری کنند و توجه بیشتری به این شهر داشته باشند.
کد خبر: ۷۴۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 11 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی در بزرگداشت روز فرخشهر ضمن تشکر از حسن سلیقه مسؤولان در خصوص توجه به این وجه‌ی شهر، گفت: امید است این برنامه مروج فرهنگ قرآن در این شهر شود.
امام جمعه فرخشهر ادامه داد: خدا حق خود بر گردن بشر را به اوج رسانده، برای گرامی‌ترین مخلوق خود و آخرین حرف خود را در قرآن و در اختیار بشر قرار داد.
وی افزود: اگر بشر بخواهد خدا را ببیند، بشناسد و بشنود باید خودش را در مسیر قرآن قرار دهد، قرآن نور است و به استوارترین و بهترین‌ها هدایت می‌کند؛ قرآن شفاست و درمان تمامی دردهای بشری در آن است.
احمدی با بیان حدیثی از امام سجاد(ع) اضافه کرد: قرآن انسان را از سلطه شیطان محافظت می‌کند، مانع گناه است و موجب افزایش رزق و روزی می‌شود.
امام جمعه فرخ‌شهر با عنوان اینکه قرآن کلام مستقیم خداوند است، ادامه داد: پدران و مادرانی که نگران آینده فرزندان و تربیت آن‌ها هستند و تمایل دارند آن‌ها در تمامی صحنه‌ها و شرایط مختلف سالم بمانند باید هم خود و هم فرزندانشان با این کلام الهی مانوس باشند.
وی با بیان محوریت این روز عنوان کرد: تصمیم بگیریم بیشتر با قرآن زندگی کنیم، در این شهر در تمامی مضامین و بخش‌های قرآنی نیروهای شاخص دارد امید است مروج فرهنگ قرآن باشد.
احمدی در انتها با اشاره به اینکه این شهر قابلیت‌های زیادی دارد و حتی در برخی ظرفیت‌ها ممتاز استانی است، تاکید کرد: از مسؤولان انتظار می‌رود همت بیشتری کنند و توجه بیشتری به این شهر داشته باشند و مسائل، مطالبات و دغدغه‌های مردمی  را با سرعت بیشتری پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار