تابناک چهارمحال وبختیاری- هشت نفر از مفاخر، مشاهیر، اهل قلم و پیشکسوتان شهرکردی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس و جمعی از مسئولین چهارمحال و بختیاری در آیین نکوداشت روز شهرکرد تجلیل شدند.
کد خبر: ۷۴۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 22 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– نورالله غلامیان در این آیین، با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و فرارسیدن روز شهرکرد، گفت: 31 اردیبهشت به دلیل سالروز هجرت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) به شهرکرد و آب و هوای مطبوع شهر در این ایام به روز شهرکرد نامگذاری شده است.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه اکنون بیش از 200 هزار نفر از قومیت‌های مختلف در شهرکرد زندگی می‌کنند، افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهرکرد به منظور افزایش وحدت و انسجام میان مردم این شهر است.
وی با تاکید بر اینکه متأسفانه بسیاری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرکرد شناخته نشده‌اند، اظهار کرد: گرامیداشت این روز بهانه‌ای است تا این ظرفیت‌ها به همه مردم استان و کشور معرفی شود.
غلامیان با اشاره به اینکه شهرکرد در سال‌های اخیر مهاجرت فرست بود اما اکنون مهاجرپذیر شده است، تصریح کرد: شهرکرد از سال 90 تا 95 رشد جمعیتی 3.5 درصد را تجربه کرده است که در مقایسه با سایر شهرهای کشور رشد جمعیتی بالایی است.
برپایی نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی شهرکرد، رونمایی از هفت کتاب، یک آلبوم عکس و یک موسیقی با موضوع شهرکرد از دیگر برنامه های آیین نکوداشت روز شهرکرد در فرهنگسرای ارشاد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار