تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارشهای اخیر در سال زراعی جاری ، بحران کم آبی در شهرکهای صنعتی استان به صورت موقت برطرف شد.
کد خبر: ۷۴۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 29 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شفیع زاده اظهار داشت: ۲۸۵ واحد صنعتی در ۵ شهرک سامان ۱ و ۲، سفید دشت، بلداجی و شهرکرد در فصل تابستان سال گذشته با بحران کم آبی مواجه بود که با بارش مطلوب در سال زراعی جاری ۵ حلقه چاه عمیق مناطق یادشده احیا و وارد مدار شد.
وی، با اشاره به آبرسانی سیار روزانه ۵۰۰ مترمکعبی در سال ۹۷ به واحدهای صنعتی، یاد آور شد: ۲۷ حلقه چاه عمیق از محل سفره های زیرزمینی، آب بخش صنعتی و شرب شهرک های صنعتی استان را تامین می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری، اتصال شبکه آبرسانی طرح بن به بروجن را تنها راه برون رفت پایدار از بحران کم آبی شهرکهای صنعتی استان اعلام کرد.
شفیع زاده، با اشاره به اینکه برای هر هکتار در شهرک صنعتی چهار دهم لیتر در ثانیه آب مورد نیاز است، افزود: شهرک صنعتی شهرکرد بیش از ۳۲۲ هکتار است که به ۱۳۰ لیتر آب بر ثانیه نیاز دارد.
هم اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است که حدود ۱۴ هزار خانوار معادل ۴۵ هزار نفر از جمعیت استان از درآمد شهرک های صنعتی ارتزاق می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار