تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی شامل صاحبان مشاغل و کسبه از اول خردادماه تا 31 خردادماه است که مکلف‌اند به صورت الکترونیکی (در سامانه‌های مالیاتی) اظهارنامه خود را تسلیم کنند.
کد خبر: ۷۵۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 02 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- کورش بیگدلی در خصوص تسلیم اظهارنامه مالیاتی، اظهار کرد: در گذشته با توجه به قانونی که وجود داشت، تنها مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی تیرماه بود که با اجرای قانون جدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای صاحبان مشاغل و کسبه خردادماه تعیین شد.
وی افزود: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی شامل صاحبان مشاغل و کسبه از اول خردادماه تا 31 خردادماه است که اشخاص مکلف‌اند به صورت الکترونیکی اظهارنامه خود را تسلیم کنند و با توجه به اینکه اصل قانون است، این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.
بیگدلی گفت: اشخاص حقوقی که شامل شرکت‌ها هستند از ابتدای تیرماه تا 31 تیرماه فرصت دارند اظهارنامه خود را تسلیم کنند، گرچه این افراد می‌توانند همچون اشخاص حقیقی در خردادماه برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی  موجب محرومیت از معافیت‌هایی که قانون پیش‌بینی کرده می‌شود، به این معنا که آن دسته از افرادی که اظهارنامه مالیاتی خود را در زمان مشخص شده تسلیم نکرده‌اند نمی‌توانند از معافیت‌هایی که قانون پیش‌بینی کرده استفاده و خود به خود باید مالیات معافیت‌ها را پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار