تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: 22 درصد آزمون‌های دانشگاه پیام‌نور الکترونیکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 13 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا آبرود از برگزاری 52 هزار و 148 نفر آزمون در خردادماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: این آزمون ها برای حدود 8000 هزار دانشجو در 10حوزه امتحانی در نیمسال کنونی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون‌های پایان نیمسال دوم 97- 98 دانشگاه پیام نور از 18 خردادماه آغاز شده و 10 تیرماه پایان می‌یابد، افزود: با تمهیداتی که مرکز سنجش و آزمون در حوزه‌های آزمونی مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور اندیشیده است، در این نیمسال 22 درصد آزمون‌ها به شکل کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.
آبرود با اشاره به اینکه در آزمون الکترونیکی، دانشجو این امکان را خواهد داشت که همزمان با پایان آزمون، نمره خود را دریافت کند، اظهار کرد: داﻧﺸﮕﺎه ﭘﻴﺎم ﻧﻮر ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺰرﮔﺘﺮﻳﻦ داﻧﺸﮕﺎه آزﻣﻮن ﻣﺤﻮر ﻛﺸﻮر، ﺧﺪﻣﺎت و ﻛﻠﻴﻪ ﻓﺮاﻳﻨﺪﻫﺎي آزﻣﻮﻧﻲ را ﺑﻪ ﻃﻮر ﻛﺎﻣﻼ ﻣﻜﺎﻧﻴﺰه و در اﺻﻄﻼح ﺑﺪون ﻛﺎﻏﺬ ﺑﺮﮔﺰار می‌کند و اﻣﺮوز در ﺟﺎﻳﻲ اﻳﺴﺘﺎده اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻬﺎ ﻧﻔﺮ آزﻣﻮن را ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ و در ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﺳﻄﺢ اﻣﻨﻴﺖ و ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺳﻮاﻻت و در ﻋﻴﻦ ﺣﺎل ﺑﺎ ﺳﻄﺢ ﺑﺎﻻﻳﻲ  از رﺿﺎﻳت‌مندی آزﻣﻮن دﻫﻨﺪﮔﺎن، ﺑﺮﮔﺰار ﻛﺮده اﺳﺖ.
وی حذف کامل کاغذ و نجات جنگل‌ها و حفظ محیط زیست را از مهم‌ترین مزایای آزمون الکترونیکی دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه پیام نور بتواند با تامین زیرساخت‌های لازم در آینده‌ای نزدیک تمام آزمون‌های خود را به صورت الکترونیکی برگزار کند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان از اجرای دستورالعمل نظام مدیریت سبز وزارت علوم خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور علاوه بر تشکیل شورای راهبری مدیریت سبز، جهت اجرایی شدن این نظام همواره پیشگام بوده و گسترش آزمون های آنلاین و  الکترونیکی طی سال های اخیر، اقدامی بزرگ و مثبت برای صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار