تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط عمومی‌ها به راحتی می‌توانند ارتباطات میان مردم و مسئولان را شفاف کرده و با صداقت و بدون ترس و واهمه انتقال دهند، که در این میان برخی روابط عمومی‌ها محافظه‌کاری می‌کنند.
کد خبر: ۷۵۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 13 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در نهمین همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان، اظهار کرد: تا جایی که ممکن است روابط عمومی‌ها باید در ادارات ثابت بمانند. 
وی افزود: اگر روابط عمومی پیونددهنده میان عوامل سازمان با مدیر سازمان باشد، پیوستگی‌ها را میان مردم و دولت یا دستگاه تقویت کند، خدمات سازمان را به مردم برساند و مشاورین و امین مدیر باشند، باید نزدیک‌ترین فرد به مدیر باشد و بهترین جایگاه اداره از لحاظ ساختار، ساختمان و نزدیک‌ترین محل و مدرن‌ترین ابزار و بیشترین اختیار در حوزه روابط عمومی‌ها باشد تا مدیر روابط عمومی بتواند در این برهه از زمان و با این گرفتاری‌ها، ارتباط مدیر با عوامل سازمان و مجموعه سازمان را با بیرون از سازمان، با جامعه محلی، ملی و جهانی برقرار کند.
عباسی گفت: اگر قرار است هر روز مدیری دستخوش سیاست‌ها و تصمیمات مافوقی خود شود، قطعا روابط عمومی هم به هم ریخته و مدت‌ها طول خواهد کشید تا آن سازمان، سامان ارتباط عمومی پیدا کند.
وی بیان کرد: باید بهترین جایگاه، امین ترین افراد و نزدیک ترین افراد به مدیر دستگاه، روابط عمومی‌ها باشند تا بتوانند شالوده و زیربنای سایر امور در سازمان و جامعه باشند.
استاندار گفت: در رونق تولید روابط عمومی‌ها هستند که منویات مقام معظم رهبری و دولتمردان را به مردم و منویات مردم را به دولتمردان انتقال می‌دهند و برای رفع موانع تولید و مهم‌تر از آن برای درک موانع تولید عموم مردم، مدیران و متولیان امر به درستی موانع تولید را درک کنند.
وی اظهار کرد: بسیاری از افراد فکر می‌کنند موانع تولید بروکراسی اداری و تسهیلات بانکی است که این امر کاملا صحیح است.
عباسی گفت: برخی‌ها تنبلی مدیران، کم کاری دستگاه‌های اجرایی، کمبود بودجه و امکانات، تعدد قوانین و مقررات را عامل موانع تولید می‌دانند، در حالی که در خصوص موانع تولید کم صحبت می‌شود.
وی تاکید کرد: وقتی برای کارخانه‌داری مواد اولیه، دستگاه یا  تکنولوژی یافت نمی‌شود، به راحتی نمی‌تواند تجارت داشته باشد و واردات و صادرات انجام دهد، این عوامل نشان می‌دهد که بخشی از موانع به بیرون از کشور و به مخالفان و دشمنان نظام ارتباط دارد.
استاندار در ادامه گفت: همه ذاتا علاقمند به ارتقای پست و تعریف و تائید هستیم، موقعی ما را تائید می‌کنند که روابط عمومی منویات ما را به مدیر، جامعه، مردم و مدیریت عالی استان، کشور و دنیا منتقل کند.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها به راحتی می‌توانند ارتباطات میان مردم و مسئولان را شفاف کرده و با صداقت و بدون ترس و واهمه انتقال دهند، که در این میان برخی روابط عمومی‌ها محافظه‌کاری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار