تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه سواری پژو و کشف بیش از 313 کیلو تریاک در جریان تعقیب و گریز ماموران خبرداد.
کد خبر: ۷۵۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 15 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پي دريافت خبري مبني بر قصد قاچاقچيان براي انتقال مواد مخدر از استان‌هاي جنوبی به مركز كشور از محور شهرکرد – کیار بلافاصله ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شدند.
وی به برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم واحدهای پلیس در نحوه استقرار و کنترل محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: پس از هماهنگی قضایی  ماموران یک دستگاه سواری پژو در محور شهرکرد - کیار  را شناسایی و عملیات تعقیب و مراقبت  آغازشد.
سردار غلامزاده در ادامه گفت: ماموران به خودرو حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس و به قصد فرار بر سرعت خود افزود که با هوشیاری ماموران و با بکارگیری قانون سلاح ،لاستیک خودرو پژو مورد هدف قرار گرفت و خودرو متو قف شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو   313 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و 3 نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
رئیس پلیس استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از مبارزه بی‌امان ماموران پلیس با پدیده شوم مواد مخدر خبر داد و با توصیه به عموم شهروندان گفت: در صورت اطلاع از فعالیت این گونه افراد بلافاصله با سامانه پلیسی 110 تماس بگیرید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار