تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کتابخانههای عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: استقبال گسترده مردم از جشنواره کتابخوانی رضوی مهلت شرکت در این جشنواره را تا ۱۵ تیرماه تمدید کرد.
کد خبر: ۷۵۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 17 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد خلیل مقدم افزود: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خردادماه آخرین مهلت شرکت در این جشنواره تعیین شده بود اما با توجه به استقبال مردم و برخی دستگاه‌های شرکت کننده، مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شد.
وی ادامه داد: بر همین اساس علاقمندان به شرکت در این جشنواره در بخش آنلاین تا ۱۵ تیرماه فرصت شرکت دارند و پس از آن سامانه به صورت خودکار غیرفعال می‌شود.
خلیل مقدم تصریح کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در بخش مکتوب جشنواره نیز تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه‌های فعال جشنواره تحویل دهند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۲ عنوان کتاب برای نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده است، افزود: علاقمندان برای دریافت فایل کتاب‌ها به آدرس www.razivi.iranpl.ir مراجعه و یا به صورت حضوری کتاب‌ها را از کتابخانه های عمومی سطح استان دریافت کنند.
خلیل مقدم خاطرنشان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) و شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) از طریق تولید و انتشار گسترده این آثار از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری ۲۵ هزار و ۸۷۳ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۶۰۶ نفر در بخش مکتوب و ۱۱ هزار و ۲۶۷ نفر در بخش آنلاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار