تابناک چهارمحال وبختیاری- ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با انتشار بیانیه‌ای نشاط و شادابی براساس موازین شرعی را از ضروریات جامعه عنوان کردند.
کد خبر: ۷۵۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 18 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- متن بیانیه ائمه جمعه استان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رعایت قوانین و حفظ ارزش‌های اسلامی و ملی برای ملّت سرافراز ایران خصوصاً مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری که افتخار 2438 شهید گلگون کفن را همراه دارد، از اهمّ واجبات است. آنچه از شهداء به یادگار مانده است وصیت به حفظ اسلام و انقلاب و حمایت و تبعیت از رهبر معظم و خدمت به اسلام و مسلمین است.
 اما متأسفانه در چند سال اخیر شاهد برگزاری برنامه‌هایی بوده‌ایم که با موازین شرع مقدس اسلام سازگار نبوده است. اجرای برنامه‌های خلاف شرع و عفت عمومی و مصالح کشور از نظر اسلام و عقل محکوم است و موجب رنجش‌خاطر عموم مردم متدین و انقلابی شده است.
ائمه جمعه استان حمایت قاطع خود از بیانات به موقع و ارزشمند و بصیرت‌افزای نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه معزز شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه 24 خردادماه سال‌جاری در اعتراض به اجرای برنامه‌های فوق‌الذکر را اعلام می‌دارد و اکیداً تاکید می‌کنیم نشاط و شادابی برای مردم شریف با رعایت موازین شرعی از ضروریات است و مسئولین محترم توجه داشته باشند برای ایجاد نشاط و شادابی باید برای حل مشکل فساد اداری، گرانی، بیکاری جوانان، نابسامانی بازار، تولیدکنندگان، شیوع فقر و فاصله طبقاتی و ده‌ها مورد دیگر چاره‌اندیشی کنند و تلاش نکنند با اجرای برخی برنامه‌ها ذهن مردم را از مشکلات اصلی جامعه و مطالبه اصلی  منحرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار