تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت های گسترده این سازمان گفت: تاکنون اجرای ۹۵ درصد فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است.
کد خبر: ۷۵۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 18 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- کاظم نظم ده در آیین معارفه سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم اینک فعالیت های مراکز عیردولتی، توانمند سازی معلولان، تشکل های سازمانی و امور خیرین به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی با تاکید بر توسعه کمی و کیفی خدمات بهزیستی به جامعه هدف افزود: شاخص اصلی فعالیت سازمان بهزیستی رضایت جامعه هدف است که البته هنوز با این امر فاصله زیاد وجود دارد.
نظم ده به شفافیت سازی، افزایش کیفیت و رفع گلوگاه های آسیب در جامعه هدف تاکید و تصریح کرد: بازنگری، بازبینی و اصلاح و تسهیل فرآیندها باید سرلوحه کار در سازمان بهزیستی کشور باشد.
مدیرکل پیشین بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم اینک ۹ هزار نفر در حوزه توانبخشی مستمری بگیر دایم بهزیستی هستند که این تعداد قبل از سال ۱۳۹۷ حدود ۵ هزار و ۴۰۰ نفر بود.
محمد میرزایی، به کسب رتبه های برتر در حوزه های پیشگیری از معلولیت از جمله تنبلی چشم و عربالگری شنوایی اشاره و تاکید کرد: در طرح پیشگیری تنبلی چشم ۹۸ درصد و عربالگری شنوایی ۹۲ درصد را زیرپوشش قرار دادیم که میانگین کشوری ۶۵ درصد است.
وی یادآور شد: چهارمحال وبختیاری در ساخت مسکن معلولان رتبه دوم کشور را کسب کرده است.
میرزایی تصریح کرد: هم اینک ۶۷ مرکز توانبخشی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد که از این تعداد ۶۵ مرکز از سال ۱۳۹۳ به بعد احداث شده است.
وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۸۳۲ در سال گذشته اظهار داشت: این در حالی است تعهد اشتغال بهزیستی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ۹۸۰ نفر بود.
سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به شناسایی ۳۲ هزار معلول در استان گفت: توانمند سازی جامعه هدف و رفع مشکلات از مهمترین مشکلات است.
معصومه محمدی تاکید کرد: نیاز سنجی و خدمات دهی مناسب به جامعه هدف نیاز به مشارکت مردمی دارد.
در این آیین از زحمات محمد میرزایی مدیرکل پیشین بهزیستی چهارمحال و بختیاری قدردانی و معصومه محمدی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار