تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه کیان گفت: مسؤولان آموزش و پرورش دست از بازی‌های سیاسی بردارند و به انتصابات مشکوکی که مربوط به امر تربیت و پرورش دانش‌آموزان است توجه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۷۵۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 20 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خدابنده با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در بحث آموزش و پرورش، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف هر مسلمان در نظام اسلامی توجه ویژه به امورات فرهنگی است، زیرا این نظام ثمره خون شهیدان این مرز و بوم است.
امام جمعه شهرکیان با بیان اینکه امروز هجمه به بحث تعلیم و تربیت در نظام آموزشی یکی از اهداف دشمن است، عنوان کرد: یکی از مطالبات اصلی تمام خانواده‌ها از مسؤولان آموزش و پرورش توجه ویژه به بحث تعلیم و تربیت دینی در مدارس است، حتی کسانی که به مباحث دینی حساسیت خاصی ندارند معتقدند بی‌توجهی به این مسئله می‌تواند موجب بروز مفاسد اجتماعی شود.
وی اضافه کرد: متأسفانه بی‌توجهی به مسئله تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و اثرات مخرب این مسئله دامنگیر جامعه  فعلی شده است و ما باید در مقابل شهدا و امام راحل پاسخگو باشیم.
تربیت دانش‌آموزان نباید فدای بازی‌های سیاسی شود
خدابنده در خصوص انتصابات شائبه‌دار در پست‌های حساس آموزش و پرورش که به امر تعلیم و تربیت مرتبط است، خاطرنشان کرد: برخی از این انتصابات به دلایل سیاسی انجام می‌شود و در گذشته تبعات این‌گونه انتصابات بر اساس بازی‌های سیاسی در جامعه به وضوع قابل لمس است؛ تربیت دانش‌آموزان نباید فدای بازی‌های سیاسی شود.
امام جمعه کیان هشدار داد: مسؤولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری دست از بازی‌های سیاسی بردارند و به انتصابات مشکوکی که مربوط به امر تربیت و پرورش دانش‌آموزان است توجه ویژه‌ای داشته باشند و کسی را بر سرکار بیاورند که در آینده پشیمانی به بار نیاورد.
وی بیان کرد: متأسفانه اخیرا در گزارشاتی از شهرستان‌ها در بی‌توجهی به نماز اول وقت در جلسات رسیده است، قطعا این مسئله بسیار مهم که از سوی برخی از مدیران انجام می‌شود نشان از انتصاباتی است که در آن به ویژگی‌های حداقلی که یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی باید داشته باشد بی‌توجهی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار