۳ نقطه حادثه خیز استان تهران که بیشترین تصادفات جاده ای را داشت با اقدامات مناسب راهداری رفع شد.
کد خبر: ۷۶۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 20 July 2019

به گزارش تابناک تهران، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این ۳ نقطه حادثه خیز را در روستای جمال آباد پاکدشت و همچنین امین آباد و هرانده فیروزکوه اعلام کرد.

عادی مصدقی می افزاید: تعریض پل ورودی روستای جمال آباد پاکدشت و همچنین اصلاح سرازیری روستاهای امین آباد و هرانده فیروزکوه از اقداماتی بود که در راستای رفع نقاط حادثه خیز انجام شد.

به گفته وی، آمار تصادفات جاده‌ای در این ۳ نقطه به ویژه تصادف خودروهای سنگین در سال های اخیر بالا بود که نسبت به ایمن سازی این مسیرها اقدام شد.

۷۵ کیلومتر از راه های استان تهران لکه گیری شد

همچنین معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران درباره مرمت و لکه گیری در جاده های استان تهران نیز گفت: به منظور افزایش سفرهای تابستانه و به منظور افزایش کیفیت ۷۵ کیلومتر از راه های این استان مرمت و لکه گیری شد.

به گفته وی، از ابتدای امسال نیز حدود یک هزار کیلومتر از راه های استان تهران خط کشی شد.

۳۳۰ کیلومتر از راه ها به روشنایی مجهز هستند

معاون راهداری استان تهران درباره روشنایی جاده‌ای نیز گفت: هم اکنون ۳۳۰ کیلومتر از راه‌های استان تهران به روشنایی مجهز هستند و همچنین ۲۰۰ چراغ چشم زن در راه‌های استان نصب شد.

وی ادامه داد: بر اثر تصادفات و همچنین بارندگی و تابش نور خورشید بخشی از گاردریل های حاشیه بزرگراه‌ها و آزاد راه‌ها نیاز به تعویض بود که این اقدام در وسعت ۱۳ کیلومتر و ۳ هزار و ۴۰۰ گاردریل انجام شد.

مصدقی خاطرنشان کرد: تهیه و نصب تجهیزات ایمنی شامل نصب ۳ هزار استوانه، نصب ۶۸۰ تابلو اخطاری و انتظامی و همچنین نصب ۹۰۰ سرعت گیر از دیگر اقدامات مهم حوزه راهداری بوده است.

استان تهران حدود ۳ هزار کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و مسیرهای روستایی و شهری دارد.

نقاط پرتردد راه‌های استان تهران در آزاد راه‌های کرج، ساوه، قم و همچنین مسیر هراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار