عصر امروز تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل تیم قشقایی شیراز که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه تختی برگزار شد، به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۸۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 21 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان، عصر امروز با دیدار 90 ارومیه و قشقایی شیراز و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، استاندار آذربایجان‌غربی و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

ترکیب تیم فوتبال 90 ارومیه در این دیدار با هدایت وحید بیاتلو سرمربی این تیم، عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، مهدی محمدی، امین عباسی، داود شاهواروقی، آرمان سوداگر، محمد فلاحیان، فرشاد اسدی، علی کرمی، پیمان پورصادقی و سعید کاظمی بودند.

تیم مهمان که بازی خود را هجومی آغاز کرد در دقیقه سوم بازی با گلزنی«سیروس صادقیان» از حریف پیش افتاد و چند دقیقه بعد، باز هم تیم 90 اقدام به گلزنی کرد اما داور این دیدار، آن را مردود اعلام کرد.

این دیدار در نیمه نخست به سود ارومیه پایان یافت و در نیمه دوم بازی نیز تعویض نخست تیم 90 شکل گرفت و وحید نعمتی به جای علی کرمی وارد بازی شد در دقایق پایانی این دیدار نیز سیدمحمد ابوترابی به جای سعید کاظمی و امید رضایی به جای پیمان پورصادقی وارد بازی شدند.

این دیدار با همین نتیجه یک بر صفر به سود تیم 90 ارومیه پایان یافت و تیم مهمان صاحب سه امتیاز شیرین خانگی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار