رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
سمنان - رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه محور سمنان-فیروزکوه به دلیل بارش برف مسدود شده است، گفت: این تصمیم بنا به درخواست پلیس‌راه تهران و مازندران صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۹۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 21 November 2019

 محور سمنان-فیروزکوه  مسدود شد

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در محورهای کوهستانی استان سمنان با بارش برف مواجه هستیم، ابراز داشت: محور سمنان-فیروزکوه به دلیل بارش برف مسدود است که این تصمیم بنا به درخواست پلیس‌راه تهران و مازندران صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه بهتر است رانندگان در شرایط نامساعد جوی از هرگونه تردد در محورهای استان سمنان خودداری کنند، افزود: در جاده کیاسر و گردنه آهوان نیز بارش برف باعث کندی حرکت خودروها شده است در مابقی محورها نیز بارش باران لغزندگی جاده را به همراه دارد که رانندگان می‌بایست احتیاط کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگان بهتر است قبل از سفر حتماً شرایط آب‌وهوایی را بررسی کنند، ابراز داشت: در صورت الزام به سفر توصیه می‌شود که رانندگان سوخت، غذا، آب و لباس گرم با خود به همراه داشته باشند تا در صورت بروز بحران بتوانند از امکانات حداقلی برخوردار باشند.

وی بابیان اینکه داشتن زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی الزامی است، افزود: توصیه می‌شود رانندگان یک‌بار حداقل باز و بسته کردن زنجیر چرخ را فراگیرند تا در مواجه با برف و یخ با مشکل مواجه نباشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار