پیکر همسر شهید این پزشک دکتر سیده فیروز مدنی تا کنون شناسایی نشده است .
کد خبر: ۸۱۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 21 January 2020

پیکر شهید دکتر ناصر پورشعبان اوشیبی که در سانحه هواپیمای اوکرایینی بر فراز آسمان تهران به شهادت رسید امروز سه‌شنبه با حضور مردم و مسئولین در بابل تشییع شد.

ایرنا: تشییع پیکر این شهید بر روی دستان مردم بابل از بیمارستان شهید یحیی نژاد شروع شد و سپس در گلزار شهدای " گله محله " شهر بابل به خاک سپرده شد.

دکتر ناصر پورشعبان اوشیبی پزشک ۵۳ ساله بابلی به همراه همسرش دکتر فیروزه مدنی ساکن ونکوور کانادا بودند و برای گذراندن تعطیلات سال نو میلادی به ایران سفر کردند.

پیکر همسر شهید این پزشک دکتر سیده فیروز مدنی تا کنون شناسایی نشده است .

این زوج تا سال ۹۱، پزشک مرکز بهداشت گرجی‌آباد و پزشک خانواده روستاهای درازکلا ، هتکه‌پشت، نقیب‌کلا، تراجی‌کلا و دیودشت بابل بودند. این دو شهید یک فرزند دانشجو هم در کانادا دارند که چند روز زودتر از پدر و مادرش راهی ونکوور شده بود.

روز جمعه ۲۷ دی نیز پیکر محمد عباسپور قادی از دیگر جانباختگان بابلی حادثه سقوط هواپیمای اوکرایینی با حضور مردم و مسئولین تشییع و در آرامگاه معتمدی بابل به خاک سپرده شد. پیکر همسر وی زهرا نقیبی هم برای خاک سپاری به زادگاهش شهرستان همدان منتقل و به خاک سپرده شد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار