اینجا ایلام ،صدای همدلی برای اعتلای این سرزمین همچنان بلند است ،انگشتان رنگینشان نشانگر عزمی همچون کوه برای ساختن ایرانی آباد و آزاد است . اینجا دیار خوبی ها ورشادت همه به صف شده اند تا ردی از خط ونشان ها ی بدخواهان این سرزمین برجای نماند!
کد خبر: ۸۲۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 21 February 2020

تابناک ایلام::دشمن است ،از نام وعنوانش پیداست ،مرامش دشمنی وکینه توزی است ،همه چیز ما را سیاه سیاه می بیند ،اصلا کارش سیاه نمایی است . وحشتش از ما ایرانی ها یکی بودن وآمدن است ،خواه می خواهد این یکی شدن ،شانه هایی باشد زیر تابوت سرباز وطن ! خواه غریو الله اکبر در خیابانها ،یا به صف شدن برای نمایش مقبولیت نظام ،که تبلورش در پای همین صندوق های رای است !

وقتی می بینند برف وسردی که سهل است ،از آسمان سنگ هم بباردمردم می آیند ،حال کرونا را بهانه کرده اند ،تا با هراس آفرینی  در دل ایرانیانی که با دلی قرص تر از دهه ها قبل ،باهم بودن برای اعتلای وطن را فریاد می زنند،در دل آنان تردید اندازند.

آری! امروز کرونا هم نتوانست در مقابل سیل خروشان ملت نجیب ایران سد ایجاد کند ،مردمی که هیچ مانعی نمی تواند در مقابل عزم واراده پولادینشان برای فتح قله های افتخار ،خللی ایجاد کند ،مردمی که طوفانی تر از همیشه آمدند تا با انگشتان رنگینشان ،تابلوی زیبای باهم بودن برای تعالی ایران را ترسیم کنند.

مردم قدرشناس ایلام ،مرزداران بی منت ،مردان وزنان قانعی که به رغم تمامی مشکلات اقتصادی ،بیکاری و کاستی ها،باز هم نشان دادند که پای آرمانهای امام ،انقلاب ،شهدا و رهبر عزیزمان هستند ،آمدند تا به دشمنان این مرز وبوم بگویند ،روزگاری صفیر توپ و غریو طیاره هم نتوانست از بلندای گامهایشان برای اعتلای ایران ذره ای بکاهد .پس از ده هاهمچنان مانده اند ،هستند وخواهند ماند !

آری ! در کوچه پس کوچه های شهر ودر دهر ده وقصبه  سرزمین حماسه آفرینان میمک ،قلاویزان وشرهانی می توان ردی از وحدت و همدلی نظاره گر بود ،مردمانی که همیشه تاریخ ،سربلندانه حماسه آفرینی هایشان دشمن را مات ومبهوت و دوستان را شادمان نموده است .

اینجا ایلام ،صدای همدلی برای اعتلای این سرزمین همچنان بلند است ،انگشتان رنگینشان نشانگر عزمی همچون کوه برای ساختن ایرانی آباد و آزاد است . اینجا دیار خوبی ها ورشادت همه به صف شده اند تا ردی از خط ونشان ها ی بدخواهان این سرزمین برجای نماند!

اینجا ایلام است ،پرچم عزت وسربلندی یرانی وایرانی ،شرافت وولایتمداریشان همچنان بالاست! دیروز سینه ستبر ایران همیشه جاوید بودند وامروز سینه مالامالشان از عشق به وطن ،برای اعتلای ایران عزیز ،به عشق رهبر ومقتدایشان می تپد !واین پرچم تا همیشه تاریخ بالاست وبالا خواهد ماند!

همزمان با سراسر کشور واز همان ساعات آغاز فرآیند رای گیری ،مردم خوب ایلام با حضور چشمگیر در پای صندوق های رای بار دیگر صحنه ای از همدلی ووفاق را به نماش گذاشتند ،حضور بیش از 20در صد از رای دهندگان در 4ساعت نشانگر تکرار حماسه ای دیگر از دیار حماسه سازان است!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
انگشتم را رنگی نمیکنم در خون هم وطنانم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار