دبیر هنری نخستین جشنواره استانی عکس آداب و رسوم بومی محلی استان ایلام:
دبیر هنری نخستین جشنواره استانی عکس آداب و رسوم بومی محلی استان ایلام با عنوان «چیت جا» از برگزاری اختتامیه‌ی این جشنواره تا پایان اسفند خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 26 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ منوچهر تتری، با بیان اینکه فراخوان این جشنواره با موضوع عکاسی از آداب و رسوم سنتی مردم استان اعلام شده است، اظهار کرد: این جشنواره در راستای حفظ و صیانت از آداب‌ و رسوم بومی و محلی و همچنین انتقال ارزش‌های فرهنگی بومی به نسل‌های آینده برگزار می‌شود.

تتری با بیان اینکه 512 اثر از عکاسان و علاقه مندان به آادب و رسوم محلی استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، گفت: نامزدهای دریافت رتبه های اول تا سوم و شایستگان تقدیر جشنواره از میان آثار ارسالی علی جعفری ، مهدی جابری ، احمد فرضی ، سیدمحمد کرمی، سیدحسین چراغی و نادیا ملک‌زاده هستند.

دبیر هنری نخستین جشنواره استانی عکس «چیت جا» تصریح کرد: این جشنواره به همت موسسه فرهنگی هنری راه دانش آبدانان با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان، شهرداری و شورای شهر آبدانان و همراهی دفتر پیشخوان دولت شهید کرمی آبدانان، فروشگاه ورزشی نادر قانعی دره شهر و نمایندگی همراه اول دره شهر(مهندس کاویانی) برگزار می شود./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار