پیشکسوت کشتی کرمانشاه که هم اکنون به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران فعالیت می کند، گفت: دوست داشتم از ظرفیت و تجربیاتم در کشتی شهرم استفاده می‌شد، اما هیچوقت از سوی مسئولین کنونی هیات کشتی کرمانشاه مورد حمایت قرار نگرفتم.
کد خبر: ۸۲۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 26 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریدون قنبری از پیشکسوتان کشتی  کرمانشاه که چندسالی است از دنیای کشتی دور گرفته، پس از بازگشتش به این رشته، اظهارکرد: چندی پیش بنا به درخواست حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان و با حمایت‌های علیرضا دبیر، محمد طلایی و علیرضا رضایی به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان انتخاب شدم.

وی افزود: هرچند که حکم مربیگری‌ام در تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان را گرفته‌ام و هم اکنون نیز هفته‌ای یک بار سرتمرینات حاضر می‌شوم، اما هنوز تصمیم قطعی برای ادامه این فعالیت نگرفته‌ام.

قهرمان جوانان جهان 1997 فنلاند تصریح کرد: فضای کشتی آزاد ناشنوایان، فضایی آرام و بدور از حاشیه است که افراد خوبی نیز دست اندرکار آن هستند. البته من هم با این محیط سازگارم و مشکلی هم با کسی ندارم.

وی در ادامه بابیان اینکه پیشکسوتان کشتی پایتخت لطف زیادی در حقم دارند، عنوان کرد: انتظار داشتم به جای اینکه گوش شکسته‌های تهرانی به من لطف کنند، از جانب کشتی گیران شهرم، به ویژه هیات استان مورد توجه قرار می‌گرفتم.

قنبری اضافه کرد: دوست داشتم از ظرفیت و تجربیاتم برای کشتی شهرم استفاده کنند، اما متاسفانه هیات کنونی کشتی کرمانشاه حمایتی از من نکرد.

وی تاکید کرد: در هیات‌های قبلی کشتی کرمانشاه و در زمان آقایان درویشی، زرینی و... حمایت‌های زیادی از من می‌شد، اما در زمان ریاست آقای محبی، هیچ توجهی از جانب هیات ندیده‌ام.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا 2004 تهران، عنوان کرد: بارها در تیم ملی شرایطی پیش می‌آمد که نیاز به کمک و همراهی مسئولین کشتی استان داشتم، اما هیچ همراهی و کمکی برای دفاع از حقم نمی‌کردند، حتی آن زمان که قرار بود به مسابقات جهانی نیویورک اعزام شویم، اما به یکباره به دلیل برخی مسائل از ترکیب تیم ملی خط خوردم، کسی از کشتی کرمانشاه حمایتی از من نکرد.

وی اضافه کرد: برای رقابت‌های جام تختی نیز که امسال در کرمانشاه برگزار شد، انتظار داشتم مسئولین کشتی استان از من هم به عنوان یک پیشکسوت دعوت کنند، اما این اتفاق نیفتاد و همانند گذشته حمایتشان را از من دریغ کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار