اعزام تیم های‌ تخصصی امداد و نجات در سیلاب و آب های خروشان هیات قایقرانی اصفهان به مناطق سیل‌زده لرستان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام 3 تیم‌ تخصصی امداد و نجات در سیلاب و آب های خروشان هیات قایقرانی اصفهان به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 26 February 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با اشاره به وقوع سیل در استان لرستان بر اثر بارش شدید باران اظهار کرد : 3 تیم تخصصی امداد و نجات سیلاب و آب‌های خروشان هیات قایقرانی اصفهان شامل 13 نجاتگر قایقران برای کمک به سیل‌زدگان به استان لرستان اعزام و چندین تیم نیز در اصفهان در حال آماده‌باش هستند.

وی تاکید کرد اعزام این تیم ها با هماهنگی فدراسیون قایقرانی و جمعیت هلال احمر صورت گرفته و ۳ تیم متشکل از مربیان و قهرمانان ملی‌پوش رفتینگ و اعضای سابق تیم ملی قایقرانی به سرپرستی آریا جعفری لحظاتی قبل برای کمک به سیل‌زدگان عازم لرستان شدند.
محمد هاشمی در پایان گفت : این گروه به استعداد 2 خودرو امدادی ، 2 دستگاه کایاک و 4 عدد رفتینگ آبهای خروشان برای امدادرسانی از اصفهان به مناطق سیل زده پلدختر ، خرم آباد و معمولان لرستان حرکت کرده و تیم های دیگر نیز در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی به نقاط سیل‌زده اعزام شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار