فرماندار اندیکا با اشاره به وقوع بارندگی شدید در این شهرستان گفت: راه ارتباطی ۴ روستای عشایری در اندیکا به دلیل بالا آمدن آب رودخانه فصلی دره شیرون این شهرستان قطع شده است.
کد خبر: ۸۲۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 26 February 2020

حیدر کاظمی اظهار کرد: با توجه به وقوع بارش‌های شدید در این شهرستان و بالا آمدن آب تالاب شیمبار مسیر جاده خوزستان به چهارمحال و بختیاری مسدود شده است.

وی افزود: تا زمانی که در شهرستان شاهد وقوع بارش باشیم و بارش‌ها ادامه داشته باشد، این مسیر مسدود خواهد بود اما پس از توقف بارش باران، آب تالاب فروکش خواهد کرد و مسیر اندیکا به چهارمحال و بختیاری باز خواهد شد.

فرماندار اندیکا تصریح کرد: بارش باران در شهرستان باعث بالا آمدن آب در رودخانه دره شیرون اندیکا شده و از این رو راه ارتباطی ۴ روستای عشایری در این منطقه قطع شده است.

کاظمی عنوان کرد: مسیر ارتباطی این روستاها با توجه به شرایط جوی به صورت موقتی قطع شده است و با پایین آمدن سطح آب در این دره، مجددا شاهد برقراری ارتباط این روستاها خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای ارتباط این روستاها اجرای یک پل مصوب و همه کارهای آن نیز انجام شده است. در حال حاضر فقط در انتظار آغاز کار توسط پیمانکار هستیم تا شاهد حل دائمی مشکل ارتباط روستاهای منطقه دره شیرون اندیکا باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار