فرماندار کوهرنگ گفت: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت زمینه اشتغال 329 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شد.
کد خبر: ۸۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 25 August 2015

مرتضی زمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری 19 پروژه در این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: با افتتاح این تعداد پروژه زمینه اشتغال 329 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شده که این امر در راستای کاهش نرخ بیکاری در شهرستان کوهرنگ تاثیر بسزایی دارد.

فرماندار کوهرنگ بیان داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها 26 میلیارد و 736 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است که در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی مناسب زمینه  احداث طرح‌های اشتغالزای بیشتر در این شهرستان را بیشتر از گذشته فراهم کنیم.

زمان‌پور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم با تغییر تفکر جوانان نسبت به اشتغال و فرصت‌های شغلی آنها را به سمت خوداشتغالی و فراهم کردن فرصت‌های شغلی هدایت کنیم تا بتوانند با ایجاد فضای کسب و کار فرصت‌های شغلی دیگری نیز برای سایر افراد جامعه ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در این زمینه آموزش‌های لازم را در سنین پایین به نوجوانان و جوانان ارائه دهیم تا بتوانند با اطلاعات و آگاهی کامل از شرایط بازار وارد فضای کسب و کار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار