معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زائرسرای این استان که به همت مردم ساخته خواهد شد، نیازمند 100 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل است.
کد خبر: ۸۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 25 August 2015
خدابخش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: طی ابلاغیه مقام معظم رهبری به شهرداری مشهد در خصوص ساخت زائرسرا برای اسکان زائران امام رضا (ع) در این شهر و در منطقه پنج شهرداری مشهد قطعه زمینی به مساحت حدود 700 متر مربع در اختیار چهارمحال ‌و بختیاری قرار گرفته که در تاریخ پنجم اسفند ماه سال گذشته عملیات کلنگ‌زنی آن با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و مسئولان شهر مشهد انجام و کار ساخت زائرسرا آغاز شد.

وی بیان داشت: اعضاء هیئت‌مدیره از افراد واجد شرایط تشکیل می‌شود که این هیئت برای دو سال کار خواهد کرد و شامل رئیس، نایب‌رئیس، منشی و سه نفر عضو است.

مرادی عملیاتی‌ترین حوزه مجموعه هیئت مدیره را جذب کمک‌های مردمی دانست و اضافه کرد: ما به دنبال ساخت یک مامن و اقامتگاه در شهر مشهد هستیم تا مردمی که از استان ما به پابوس امام رضا (ع) می‌روند دغدغه جا و سرپناه نداشته باشند.

وی خاطر‌نشان کرد: باید خیرین را مجاب کرد تا در این امر خداپسندانه مشارکت فعال داشته باشند و این خیرین می‌توانند از استان‌های دیگر و یا حتی از کشورهای حوزه خلیج فارس باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه در هیئت‌مدیره موسسه‌های خیریه صدر و ذیل معنا ندارد تاکید کرد: باید تلاش کنیم منابع اعتباری را شناسایی و هدفمند کنیم تا این مجموعه خیریه بتواند هرچه سریع‌تر کار خود را شروع کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری منابع اعتباری این زائرسرا را صرفا از منابع و کمک‌های مردمی دانست و بیان داشت: تصمیم‌گیری در مورد قبول هدایا از دولت، سازمان‌ها، اشخاص خیر و...، صورت گرفته و تنظیم سیاست‌های مالی، اداری و اجرایی‌، بررسی و تصویب آیین‌نامه‌های بنیاد ارائه خدمات و نظارت بر اجرای آن از وظایف هیئت‌مدیره است.

مرادی در انتها با اشاره به اینکه این زائرسرا فقط به همت مردم چهارمحال ‌و بختیاری ساخته می‌شود تاکید کرد: این زائرسرا در هفت طبقه ساخته می‌شود که در هر طبقه 26 تخت قرار گرفته و حدود 100 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار