فرماندهی نیروی انتظامی مازندران در محکومیت تحریم ناجا از سوی دولت آمریکا بیانه ای صادر کرد و پاسخ دندان شکنی به آمریکای جهانخوار داد .
کد خبر: ۸۵۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 26 May 2020

به گزارش تابناک مازندران، فرماندهی نیروی انتظامی مازندران در محکومیت تحریم ناجا از سوی دولت آمریکا بیانه ای صادر کرد و پاسخ دندان شکنی به آمریکای جهانخوار داد .

بر اساس این گزارش، پس از تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، فرماندهی انتظامی استان مازندران سردار_مرتضی_میرزایی با صدور بیانیه ای این اقدام ددمنشانه و کینه توزانه استکبار جهانی غرب علیه ناجا را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این بیانیه آمده است ،

"بسم الله القاصم الجبارین "

تحریم های اخیر دولت مستکبر آمریکا علیه نیروی انتظامی، همچون تحریم های بین المللی و نفتی علیه ملت مظلوم ایران، نشانه درایت و رشادت های جوانمردانه سربازان ولایت در مسیر استقلال، آزادی و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

جان بر کفان نظام و ولایت همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و با دلاوری های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده اند

بی شک این اقدامات حربه‌ای نخ‌ نما زش و تأثیر است و نشان می دهد که نیروی انتظامی در مسیر درست حرکت کرده و مدافع ارزش های اسلامی است و این تهدید ها و تحریم ها نه تنها موجب عقب نشینی و کوتاه آمدن سربازان ولایت نمی شود، بلکه عزم آنان را در دفاع از حقوق مردم و تمامیت ارزی کشور جزم تر خواهد کرد.

بی‌تردید باور و اراده نیروی انتظامی در پیاده‌ سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک تکلیف شرعی و دینی است که با برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت ها و دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب با همراهی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح، اجازه عرض اندام و تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نخواهد داد.

لذا ضمن تبریک و احترام به سربازان دلیر رهرو ولایت به جهت به لرزه انداختن اندام مستکبران و پیشبرد صحیح اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه نیروهای مسلح به ویژه جان برکفان نیروی انتظامی، توفیق و پیروزی همیشگی را در راه سرافرازی کشور عزیزمان از درگاه خداوند منان مسئلت می نمائیم.

 

فرماندهی_ناجا_مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار