کد خبر: ۸۵۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 30 May 2020

دکتر علی احسان‌پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام از سرگیری فعالیت ادارات با حضور تمامی کارکنان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، انتظار می‌رود تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حداکثر توجه در ادارات و ارگان‌هایی که روزانه پذیرای تعدای زیادی از مردم هستند، انجام شود و مردم عزیز نیز در زمان حضور در خارج از منزل، فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

احسان‌پور در خصوص تعداد مبتلایان جدید افزود: از مجموع ۶۲۵ بیمار جدید، ۴۸۰ مورد آن‌ها با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۵ بیمار نیز بستری شده‌اند. با احتساب این ۶۲۵ نفر تعداد کل مبتلایان در استان خوزستان از ابتدای شیوع ویروس به ۱۴۱۵۳ نفر افزایش یافت.

وی همچنین با اشاره به تعداد کل بیماران بستری در استان ابراز کرد: در حال حاضر ۸۷۷ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند. خوشبختانه تاکنون با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۲۷۲۹ بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در خوزستان به ۵۴۷ نفر برسد.

گفتنی است، به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام می‌گردد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار