مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از بسته شدن درب آرامستانهای کرمانشاه در ساعات بعدازظهر روزهای هفته، بجز دوشنبه و پنجشنبه، به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 02 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امیرهمایون دولتشاهی، در تشریح اقدامات صورت گرفته در آرامستان های کرمانشاه در شرایط شیوع کرونا گفت: در همین راستا محل جدیدی جهت تغسیل و تکفین فوتی‌های ناشی از کرونا راه اندازی و تجهیز شده و تمام اقدامات شرعی و بهداشتی در آن با تایید نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت صورت می‌گیرد.

دولتشاهی افزود: تمام عوامل آرامستان که در بحث تغسیل و تدفین اموات حضور دارند مجهز به لباس یکبار مصرف، ماسک فیلتردار و دستکش هستند و تمام پروتکل های بهداشتی را هم آموزش دیده و رعایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پساب‌های ناشی از انجام مراحل شست و شو و تغسیل این اموات نیز در چاه های جذبی جمع آوری می شود تا از آلودگی فاصلاب های شهری جلوگیری شود.

دولتشاهی افزود: در حال حاضر با توجه به وضعیت پیش آمده در بحث کرونا عملیات غسل و کفن اموات بصورت شبانه روزی انجام می‌شود تا بدون هیچ معطلی کار دفن صورت گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه با اشاره به ضدعفونی مستمر مکان های پرتردد و سالن های انتظار مستقر در آرامستان های کرمانشاه گفتَ: طبق مصوبه ستاد کرونای استان بیش از 10 نفر حق ورود به محل آرامستان کرمانشاه جهت انجام مراحل تشییع و کفن و دفن میت خود را ندارند.

دولتشاهی افزود: جهت پیشگیری از تجمع در محل آرامستان هم درب‌های آرامستان کرمانشاه در تمام روزهای هفته بجز دوشنبه و پنجشنبه، بعدازظهرها بسته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار