مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: تلاشگران و مروجان فعال حوزه ی کتاب تقدیر می شوند.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 31 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عمران خودآموز " در بازدید از کتابسرای این اداره کل اظهار کرد: مروجان و تلاشگران فعال حوزه ی ترویج و توسعه ی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سراسر استان تشویق و تقدیر می شوند.

وی گفت: مهم ترین کارکرد کتابسرای این اداره کل توزیع هدف مند و با برنامه و اصولی کتاب به تمام جوامع هدف است که خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در این مرکز فرهنگی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در سراسر استان مروجان و تسهیلگرانی فعال و سختکوش در حوزه ی توسعه و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی وجود دارد که خالصانه و بی چشمداشت به این نهضت ارزش مند مشغولند و در این مسیر سختی های فراوانی متحمل می شوند.

خودآموز تصریح کرد: با هدف تقدیر از تلاش و همت این عزیزان و تقویت بنیادهای انگیزشی در آنان قرار است مروجان تلاش گر در این عرصه با کمک حوزه ی معاونت فرهنگی و موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام و کتابسرا را معرفی و تقدیر نماییم و برنامه ریزی خواهیم کرد تا افراد حقیقی و پرتلاش و فعال در این حوزه در آبان ماه (هفته ی کتاب)معرفی و تقدیر کنیم.
خودآموز ادامه داد: همه ی تلاش گران این عرصه می توانند با این اداره کل همکاری نمایند تا پس ازتایید در مرحله ی نخست به عنوان همکاران افتخاری در این حوزه از امکانات و کتاب های کتابسرا بهره مند شوند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار