تابناك شهرکرد - مدیر کل اوقاف و امور خیریه جدید چهارمحال و بختیاری طی مراسمی ظهر سه شنبه معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 05 September 2015

به گزارش تابناك به نقل از مهر، مدیر کل اوقاف و امور خیریه جدید چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه با حضور مسئولان استانی و کشوری طی مراسمی معرفی و منصوب شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم گفت: وقف اقدامی خداپسندانه است که برکات وقف هم در این دنیا و هم در دنیای آخرت به واقف می رسد.

حجت الاسلام شوذب شیری عنوان کرد: ترویج فرهنگ وقف باید در دستور کار همه باشد چرا که این عمل خیر برکات بسیاری برای جامعه دارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون در کشور ۱۷۰ هزار موقوفه ثبت شده است و حدود هشت هزار نفر وظیفه نگهداری این موقوفه ها بر عهده دارند.

وی اذعان داشت: ترویج فرهنگ وقف موجب رفع محرومیت و توسعه در بسیاری از مناطق محروم کشور می شود.

وقف می تواند سطح آموزش یک منطقه را ارتقا دهد

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: وقف زمینه را برای توسعه حوزه های مختلف فراهم می کند.

خدابخش مرادی اظهار داشت: واقف هایی که در مسیر حوزه درمان و بهداشت و آموزش فعالیت می کنند در مسیر ارتقاء آموزش و هم به ارتقاء سلامت گام بر می دارند.

وی عنوان کرد: به طور کلی وقف می تواند سطح آموزش یک منطقه را ارتقا دهد و هم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را مطلوب تر کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: وقف کاری برای خداوند است که نقش مهمی در ارتقاء باور های دینی دارد و در آبادنی شهر و روستا تاثیر گذار باشد.

خدابخش مرادی عنوان کرد: مراکز خیریه باید فضایی را ایجاد کنند که اعتماد مردم به آنها بیشتر شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مراکز خیریه دو پایه مهم دارند، عنوان کرد: سرمایه اجتماعی و اعتماد اجتماعی دو پایه مراکز خیریه است.

۱۹۴ وقف جدید در استان چهارمحال و بختیاری ثبت شده است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه سابق استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: ۱۳۴ سند موقوفه در استان چهارمحال و بختیاری از سال ۹۲ تاکنون اخذ شده است.

حجت الاسلام محسن غلامیان اظهار داشت: امسال ۱۹۴ وقف جدید در استان چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

وی عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در استان چهارمحال و بختیاری تلاش بسیاری برای ترویج فرهنگ وقف انجام داده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه سابق استان چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی امامزاده حمزه علی یکی از اقدامات مهم سازمان اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام مرتضی عزیزی ه عنوان مدیر کل جدید سازمان اوقاف و امور خیریه در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ساکت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
خداوند نیامرزد آن کسانی که به روحانیت ضربه می زنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار