تابناك شهرکرد - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ناشران سراسر کشور در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 05 September 2015
به گزارش تابناك به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ۴۰۰ ناشر از سراسر در کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه کتاب‌های روز به مردم استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی بیان کرد و افزود: این نمایشگاه ششم تا ۱۲ آبان ماه سال جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فرهنگسرای شهر گهرو برای تکمیل نهایی به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امسال با اختصاص دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخت طبقه اول آن برای ایجاد کتابخانه عمومی به اتمام می‌رسد.

کارگران با اشاره به اینکه تمام شهرستان‌ها در استان دارای مجتمع فرهنگی هستند، بیان کرد: چهار مجتمع فرهنگی در شهرکرد و مابقی شهرستان‌ها به جز شهرستان سامان و بن دارای یک مجتمع فرهنگی فعال هستند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و تکمیل سریعتر فرهنگسرای گهرو ارائه خدمات فرهنگی مناسب به مردم این منطقه از استان صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار