تابناك شهرکرد - رئیس شورای اسلامی فرخ شهر از وقف یک ساختمان به ارزش یک میلیارد تومان برای توسعه فعالیت های قرآنی در فرخ شهر استان چهارمحال و بختیاری توسط یک واقف خیر اندیش خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 05 September 2015
به گزارش تابناك استان چهار محال و بختياري ،حسین کاوه در گفتگو با مهر  اظهار داشت: یک خیر در شهر فرخ شهر خانه سه طبقه خود را برای انجام فعالیت های قرآنی وقف کرد که این ساختمان در اختیار درالقرآن کریم فرخ شهر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ارزش این مکان وقفی حدود یک میلیارد تومان تخمین زده شده است.

رئیس شورای اسلامی فرخ شهر اذعان داشت: در این خانه وقفی سه طبقه، به زوی دارالقرآن کریم بخش بانوان فرخ شهر راه اندازی می شود و آموزش های قرآن کریم در بخش بانوان در این محل انجام شود.

کاوه بیان کرد: ترویج فرهنگ وقف در جامعه موجب توسعه و پیشرفت جامعه می شود که وقف این خیر نیز در مسیر ارتقا سطح آموزشی و فعالیت های حوزه قرآن در شهر فرخ شهر است.

رئیس شورای اسلامی فرخ شهر یادآور شد: سابقه فعالیت های قرآنی در فرخ شهر بسیار زیاد است و درالقران کریم این شهر از نخستی مراکز آموزشی قرآن در سطح استان بوده است که راه اندازی شده است و هم اکنون سابقه فعالیت ۲۸ ساله دارد.

وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ وقف در جامعه نقش مهمی در توسعه و آبادانی جامعه دارد و موجب ارتقاء بسیاری از شاخص های توسعه ای می شود.

فرخ شهر سومین شهر پر جمعیت استان چهارمحال و بختیاری است که در فاصله هشت کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار