ر
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به گفته مسؤولان بهداشت میانگین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی 90درصد ارزیابی شده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 31 August 2020

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به گفته مسؤولان بهداشت میانگین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی 90درصد ارزیابی شده است.

حجت الاسلام مهدی طاهری امروز در  این گفت‌وگو اظهار کرد: تا به امروز عمده هیئت‌های مذهبی در سطح استان چهارمحال و بختیاری پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند و مراسم عزای سرور و سالار شهیدان با شور و شعور حسینی برگزار شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به گفته مسؤولان بهداشت میانگین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی استان 90 درصد ارزیابی شده و این آمار نشان از تقید و مسؤولیت‌پذیری اقشار مذهبی در حفظ سلامت جامعه را دارد.

وی خاطرنشان کرد: مراسمان عزاداری با همکاری و تعامل مسؤولان بهداشت و درمان برگزار شده است و فقط تعداد معدودی از هیئت‌ها که مجوز از سازمان تبلیغات نداشته‌اند بدون رعایت موارد بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم عزاداری کردند که به سرعت شناسایی و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری تاکید کرد: تنها یک مورد از هیئت‌های استان با دستور مقام قضائی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب شد و سایر هیئت‌های استان به خوبی و بدون مشکل با اولویت حفظ سلامتی عزاداران حسینی اقدام به برگزاری مراسم کردند.

وی اظهار داشت: بنده دستبوس تمامی خادمان و زحمت‌کشان برگزاری مراسمات عزای حضرت سیدالشهدا(ع) هستم که با مشقت فراوان توانستند مراسمات را با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزاری کنند.

 

منبع/فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار