تابناك شهركرد- فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: در چند روز اخیر پنج محموله قاچاق کالا به ارزش 10 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 05 September 2015
سردار نورعلی یاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله ها شامل انواع لباس، نوشیدنی، لوازم یدکی، پارچه، چراغ شارژی و سیگار است.
وی ادامه داد: از یک دستگاه کامیونت ایسوزو که از بنادر جنوبی به مقصد تهران در حرکت بود کالا خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در محور بروجن – لردگان کشف و توقیف شد.
سردار یاری افزود: دربازرسی ازاین خودرو 10هزار ثوب انواع البسه،359عددکاپوچینو و720عدد نوشیدنی خارجی فاقد اسناد مثبت گمرکی کشف وتحویل گمرک استان شد و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد ریال در محور کوهرنگ- مسجد سلیمان خبرداد و گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران فرماندهی انتظامی بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ درعملیات ایست وبازرسی محور کوهرنگ- مسجد سلیمان یک دستگاه وانت مزدا حامل بار را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری ادامه داد: ماموران دربازرسی از این خودرو چهارهزار و 20 قطعه انواع لوازم یدکی خارجی خودرو فاقد مدارک مثبت گمرکی راکشف کردند.
سردار یاری ارزش کالای مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.
وی در ادامه از کشف 726 عدد چراغ شارژی قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال در محور بروجن- لردگان خبر داد وگفت: ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی حین انجام عملیات ایست و بازرسی در محور بروجن – لردگان از یک دستگاه خورو سمند این کالای قاچاق را کشف و یک نفر در این ارتباط دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
وی همچنین از کشف 15هزار و240 نخ انواع سیگار خارجی خبر داد وگفت: در اجرای چهارمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالای گمرکی ودخانی و در پی دریافت گزارشات مبنی بر فروش کالای دخانی قاچاق دریکی ازبنگاه های توزیعی این موضوع بررسی شد و در این خصوص یک نفر شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری ازکشف920طاقه پارچه قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال در محور بروجن- لردگان خبر داد و گفت: بدنبال دریافت اخباری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان برای حمل کالای قاچاق از استان های جنوبی به مقصد تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سردار یاری ادامه داد: مأموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی با استقرار درمحور بروجن- لردگان طی عملیات ایست و بازرسی کامیون کشنده حامل بار قاچاق را متوقف کردند.
وی گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
محورهای ارتباطی استان چهارمحال وبختیاری به دلیل اتصال استانهای جنوبی و مرکزی کشور مورد سوء استفاده قاچاقچیان کالا قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار