مدیر کمیته امداد اردل مطرح کرد
تابناك اردل- مدیر کمیته امداد ‌شهرستان اردل گفت هم‌اکنون تعداد ۱۲۰ طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ‌اردل با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد در حال اجراست.
کد خبر: ۹۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 08 September 2015

نصرالله موسایی اظهار داشت: اشتغال‌زایی و توانمند‌کردن خانواده‌های مددجویان تحت پوشش این شهرستان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی افزود: ایجاد فرهنگ کار و تلاش در بین مردم جامعه، ایجاد مشاغل مولد و غیرمولد، ارتقا و پیشرفت وضعیت زندگی نیازمندان به حد نیاز و مبارزه با فقر به همراه اشتغال‌زایی می‌تواند در پیشرفت جامعه بسیار مفید و موثر باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردل بیان کرد: ارائه تسهیلات به مددجویان در قالب ایجاد طرح‌های گوناگون اشتغال‌زایی به‌جای پرداخت‌های مستقیم و بلاعوض سبب ایجاد روحیه تلاش و شکوفایی در آنان می‌شود.

موسایی خاطر‌نشان کرد: مددجویان تحت حمایت پس از دریافت تسهیلات اشتغال و رسیدن به مرز خودکفایی از چرخه حمایتی این نهاد خارج و توانمند می‌شوند.

وی گفت: کمیته امداد یکی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی کشور است که توانمندسازی افراد و به تبع آن ایجاد اشتغال و فراهم کردن خودکفایی افراد را از اولویت‌های مهم برنامه‌‌های خود می‌داند و در این زمینه به موفقیت‌های بسیاری نیز دست یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار