تابناك لردگان-معاون فرماندار شهرستان لردگان از برگزاري يادواره شهداي اين شهرستان در آبان‌ماه سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 08 September 2015
 اسدالله جليل بعدازظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگ ايثار و شهادت شهرستان لردگان با بيان اين مطلب اظهار داشت: مطابق برنامه‌ريزي صورت گرفته يادواره شهداي شهرستان لردگان در روز 12 آبان‌ماه سال جاري همزمان با سالروز اعزام کاروان پياده اين شهرستان به جبهه‌هاي جنگ تحميلي برگزار خواهد شد.

وي افزود: همچنين با توجه به برنامه‌ريزي صورت گرفته پنج يادواره شهداي بخش‌هاي مختلف اين شهرستان به صورت جداگانه در طول سال جاري در اين شهرستان با هدف تجديد پيمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهدا برگزار خواهد شد.

جليل با بيان اينکه همه دستاوردها و پيروزهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي از برکت استقامت ملت و خون‌هاي پاک شهدا و ايثارگري رزمندگان و ايثارگران است، گفت: شهدا مردان بزرگي بودند که در راه حفظ ارزش‌هاي اسلامي و حفظ مرزهاي ايران و دفاع از مردم در برابر ورود دشمنان ايستادگي کرده و جان خود را در اين راه ارزشمند فدا کردند.

معاون فرماندار شهرستان لردگان تصريح کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و معرفي شهيدان اين خطه از خاک دلاورخيز ايران اسلامي از اهداف اصلي برگزاري اين يادواره‌ها و گراميداشت‌هاي شهدا به‌شمار مي‌رود.

وي همچنين در اين جلسه با اشاره به برگزاري کنگره بزرگ سرداران شهيد و 2 هزار و 400 شهيد استان چهارمحال و بختياري در سال جاري در مرکز اين استان، افزود: از شهرستان لردگان براي شرکت در اين کنگره بزرگ ملي 720 نفر اعزام خواهند شد.

جليل ادامه داد: ساماندهي گلزارهاي شهداي شهرستان، نصب تمثال شهدا در ورودي‌هاي زادگاه آنها و همچنين سرکشي از خانواده شهدا از ديگر برنامه‌هايي است که در سال جاري در دستور کار مسئولان اين شهرستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار