دومین دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر با همکاری آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان و گروه کارخانجات آجر نماچین، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آبان ماه سال جاری با حضور ۵۳ رقابت کننده در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 06 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، دومین دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای استان اصفهان و گروه کارخانجات آجر نماچین، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آبان ماه سال جاری با حضور ۵۳ رقابت کننده از هشت استان کشور در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، رضا چینی مدیرعامل شرکت آجرنماچین، بهمن حسین زاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی کشور، علی یارمحمدیان مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان، غلامحسین عسگری رئیس سازمان نظام مهندسی استان، فریده روشن عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، محمود اشراقی مسئول المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

بر اساس این گزارش ۵۳ رقابت کننده شامل ۴۸ نفر آقا و ۵ نفر خانم از استان‌های اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه و خراسان رضوی، طی ۳ روز به مدت ۱۸ ساعت، در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.

آرش اخوان طبسی مدیر کل استان در تکمیل این خبر، اظهار کرد: مسابقات آزاد مهارت با هدف ارتقا فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقا مهارت شاغلان و توسعه مشارکت صنایع و صنوف با بخش‌های آموزشی، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفه‌ای بین شاغلان و بنگاه‌های اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای شاغلان و برنامه‌ریزی برای رفع آنها، به هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان و همچنین شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی برگزار می‌شود.

دومین دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای استان اصفهان و گروه کارخانجات آجر نماچین، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آبان ماه سال جاری با حضور ۵۳ رقابت کننده از ۸ استان کشور در حال برگزاری است.

گفتنی است رقابت کنندگان از استان‌های اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه و خراسان رضوی، طی ۳ روز به مدت ۱۸ ساعت، در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار