معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک بازیافت در شهرکرد، تصویب و باید عملیات اجرایی آن سریع‌تر آغاز شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 09 September 2015

گودرز امیری ظهر امروز در کارگروه مدیریت پسماند شهری اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی پسماند شهری، سبب می‌شود شهرداری شهرکرد سالانه 250 میلیون ریال یارانه دریافت ‌کند، اما شهرداری تاکنون در این زمینه اقدام مناسبی انجام نداده است.

وی افزود: شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد در زمینه برخی از طرح‌های پسماند شهری، از یک دهه پیش کار را آغاز کرده‌اند، اما تاکنون ساماندهی پسماند در شهرکرد به نتیجه قابل قبولی نرسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، باید شورای اسلامی شهرکرد را در زمینه عدم تصویب طرح‌های پسماند شهری به اداره کل بازرسی و یا دادگستری استان معرفی کند.

امیری خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد در زمینه تفکیک از مبدأ زباله، که یکی از اصول رعایت بهداشت است و منجر به سلامت کالاهای تولید ‌شده از مواد بازیافتی و حذف بخشی از هزینه‌های جمع‌آوری و ساماندهی زباله می‌شود، به وظایف خود عمل نکرده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی پسماند شهری در شهرکرد با سرعت بیشتری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار