بیت شهیدان گروسی، در پیامی، درگذشت رییس پیشین بنیاد شهید کشور را به حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری، و خانواده های معظم شهدا تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 29 November 2020

به گزارش تابناک تهران در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس پیشین بنیادشهید کشور، بیت شهیدان گروسی این ضایعه جبران ناپذیر را به ملت ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، خانواده ان سفرکرده و حضرت حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری تسلیت گفت.
 در بخشی ازاین پیام تسلیت آمده است: ارتحال عالم پرهیزگار مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی موجب تأثر و تألم گردید.
آن مرحوم منشأ آثار و خدمات خیر و برکت و از چهره‌های مدیریتی و از خدمتگزاران  انقلاب اسلامی و عالم تشیع بود که عمر بابرکت خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی و ترویج و گسترش معارف اسلامی سپری نمود.
بیت شهیدان گروسی این ضایعه مولمه را به، روحانیت معظم و خانواده ایشان، خانواده های معظم شهدا و جانبازان حجت الاسلام  والمسلمین ناطق، نوری، همه ارادتمندان و علاقمندان ایشان تسلیت می‌گوید و ضمن آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، برای بازماندگان از درگاه ایزد متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار