مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از رسالت‌های اصلی بنیاد است و این خدمت باید با تکریم صورت گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 20 December 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۴۱ ملاقات با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان قم انجام شده است، توضیح داد: این ملاقات‌ها در اداره کل بنیاد و مناطق یک و دو انجام شده و در این مدت با ۳۰۴ خانواده معظم شهید، ۳۵۷ جانباز و خانواده جانباز زیر ۲۵ درصد، ۴۴۵ جانباز و خانواده جانباز ۲۵ تا ۶۹ درصد و ۳۵ جانباز ۷۰ درصد ملاقات صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: ارتباط مستقیم مدیرکل و معاونان بنیاد با جامعه ایثارگر، تکریم از مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ارایه خدمتی شایسته و در خور شأن و منزلتشان و پیگیری حل مسایل جامعه هدف از اهداف این برنامه است.

حجت‌الاسلام هنرمند اشاره کرد: در این مدت، با توجه به شرایط موجود و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بخش عمده ملاقات‌ها و اجرای طرح سپاس به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی با ۹۶۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر انجام شده است.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از رسالت‌های اصلی بنیاد است و این خدمت باید با تکریم صورت گیرد، خانواده‌های معظم شهدا اسوه‌های صبر و ایثار هستند و این خدمت نیز موجب نشر فرهنگ ایثار و شهادت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار