مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: براساس آمار از مجموع تسهیلات مصوب اشتغال روستایی و عشایری، بیش از ۷۰ درصد در مناطق روستایی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 04 January 2021

به گزارش تابناک سمنان غنیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در جلسه شورای عشایری استان گفت: سهم استان سمنان از محل اشتغال روستایی و عشایری با پیگیری‌های استاندار سمنان و همکاری بانک‌های عامل استان، ۳۰۱ میلیارد تومان تعیین شد که تاکنون ۲۵۵ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد.

او افزود: براساس آمار از مجموع تسهیلات مصوب اشتغال روستایی و عشایری، بیش از ۷۰ درصد در مناطق روستایی استان پرداخت شده است.

غنیان با بیان اینکه تعهد دستگاه‌های اجرایی حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرای طرح های اشتغال آفرین در مناطق روستایی ۵۶ میلیارد تومان است که تاکنون ۴۲ میلیارد تومان از این مبلغ جذب شده است ادامه داد:  ۳۷ تعاونی استان سمنان در راستای اعطای تسهیلات اشتغال آفرین افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند که منجر به اشتغالزایی برای ۵۹ نفر در این بخش شد.

غنیان با بیان اینکه  ۷۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان در مناطق شهری و ۳۰ درصد در مناطق روستایی است ابراز داشت: در یکسال گذشته به ۴۶۱ طرح روستایی استان سمنان تسهیلات پرداخت شد که تاکنون از ۴۰۹ طرح برای حُسن اجرای طرح های اشتغال آفرین بازدید میدانی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار