مدیرکل بنیاد شهیدهرمزگان:
تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ارزش‌ها و معرفی الگوهای عملی در عرصه ایثار و شهادت را باید به سبک اسلامی و آن‌گونه که شایسته است در جامعه گسترش داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 04 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، عطا ناوکی دوشنبه 15 دی ماه ضمن دیدار با جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس «اسماعیل نصیری» در شهرستان بندرعباس، از این اسوه صبر و مقاومت تجلیل کرد و گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان مایه افتخار و آرامش نظام و ملت ما هستند، لیکن این ویژگی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به آنان عطا کرده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به شکیبایی و استقامت آزادگان در زندان‌های دشمن، افزود: شکنجه‌های طاقت فرسا نتوانست این عزیزان را از اهداف معنوی دور کند و یا ذره‌ای از اعتقادات و باورهای قلبی آنان را از بین ببرد.
 

وی ثبت و انتشار وقايع اسارت را پلی برای انتقال فرهنگ مقاومت در بین نسل حال و آینده دانست و تصریح کرد: خداوند متعال رسالت های عظیم و سنگین را به انسان‌های بزرگ منش و با اخلاص می دهد، چرا که آنان می‌توانند بلندترین قله‌های پایداری را فتح کنند و دشمنان دین و قرآن را به زانو درآورند.

 

ناوکی با بیان اینکه هزار و پانصد شهید والامقام، ۸۶۱ جانباز و ۳۴۱ آزاده سرافراز از افتخارات استان هرمزگان است، عنوان کرد: ارزش‌ها و معرفی الگوهای عملی در عرصه ایثار و شهادت را باید به سبک اسلامی و آن‌گونه که شایسته است در جامعه گسترش داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار