رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت: با همکاری مشترک گروه جهادی ، درمانی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج جامعه پزشکی ایلام ، تیم‌های متخصص پزشکی به مناطق محروم شهرستان هلیلان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 11 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛کریمی ادامه داد: گروهی که به مردم خدمات و ویزیت رایگان ارائه دادند در قالب تیم ارتوپدی ، متخصص داخلی و همچنین فیزیوتراپی بودند که امیداوریم این روند در ماه‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

حیدری زادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرداول نیز مطرح کرد: گروه جهادی ، درمانی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، جهت پایش سلامت و انجام خدمات درمانی ، در منزل ایثارگران شهرستان هلیلان مستقر و به این افراد خدمات درمانی لازم را ارائه کردند.

همچنین حجت الاسلام صیفورنیا کارشناس سلامت و بهداشت نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان هلیلان ، اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی حوزه سلامت شهرستان هلیلان ، بنیاد علوی در این مرحله از اعزام ، هزینه خرید داروی ۲۰۰ نفر از اقشار کم درآمد و مستضعف شهرستان را به عهده گرفت.

در این اقدام جهادی علاوه بر خانواده‌های شهدا و ایثارگران ، بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی سطح شهرستان به صورت رایگان معاینه و درمان شدند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار